Desire 2.3 frissítés, Mátyás király stílusban

2011.08.01. 21:11 // Írta: Deino

Csak nem akar ez sikerülni a HTC-nek profi módon. Kijött a frissítés (legalábbis a legtöbb EU országban, úgy tudom többek között az amerikai és a japán Desire tulajok is fel lettek ültetve az ápdéttel a szopórollerre.), de egyelőre nagyon "csináld magad" formában, nem pedig az elegáns OTA megoldással. Szedj le egy zipet, másold át, csináld ezt, csináld azt, közben mindenhova leírva, hogy csak saját felelősségre, ésatöbbi, ésatöbbi. És hát ez eléggé Mátyás király megoldás: hoztunk is frissítést, meg nem is...

Persze, végül úgyis kinyomják majd rendesen, csak még egy kis türelem kell hozzá. Én személy szerint nem ajánlom a manuális pöcsörészést, csak ha tényleg értesz hozzá. Nem hinném, hogy pont abba az extra két, három, öt, x. napba fogsz belehalni, ha már eddig kitartottál a gyári szoftver mellett.

szerk.: vagy mégse. Kommentben szóltak a fülemre, hogy nem is nagyon várható az OTA updét, csak a manuális pöcsörészés van. Khmm. Akkor viszont pláne fekete pont a HTC-nek. Pláne úgy, hogy ha jól olvastam, updét után eléggé a gyári állapotra áll be a teló, szóval az updét mellé mintha egy factory reset is bejátszana. Not cool. 

Azért szerintem megérdemel a HTC némi elismerő bólogatást, hogy a Desire két nagy frissítést is megkapott tőlük (2.1-ről 2.2-re, aztán 2.3-ra.). De gondolom senki nem táplál hamis illúziókat, ez volt az utolsó tánc, újabb verziószámot ugró OS frissítést már nem nagyon fog kapni az originál Desire.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hunter000 2011.08.02. 09:15:12

NEM lesz OTA update! Ez van, ezt kell szeretni. -.-'

tschyllagh 2011.08.02. 13:14:28

A HTC hivatalos FB oldala szerint valóban nem lesz több OTA update. Amúgy Deino, írtam neked a blog.hu rendszerén belül de sajnos nem vagyok biztos benne, hogy meg is érkezett. Elég hülyén van megoldva ott az üzenetkezelés...

Deino · http://play.blog.hu 2011.08.02. 18:10:40

@tschyllagh: nem nagyon kaptam, szerintem játsz be egy mailt az appdroid [pont] hungary [kukac] gmail.com címre, azokat mindig megkapom/juk.

tschyllagh 2011.08.02. 18:17:04

Ezt nem hiszem el :D ha tudnád, milyen hosszú volt... azt meg tudnád mondani, hogy tudom megnézni az elküldött üzenetem?
Rámentem Deino adatlapjára és ott az üzenetküldésre. Vagy akkor azt már vissza se tudom nézni? :(

Deino · http://play.blog.hu 2011.08.02. 18:22:47

@tschyllagh: fú, halvány gőzöm sincs... de a profilról nem e-mailt kéne küldjön? Nem nagyon használtam eddig se, mert inkább bízok a közvetlen mélben :D

tschyllagh 2011.08.02. 18:26:08

Igen, eddig én is csak egyszer kaptam onnan üzit, akkor kaptam róla emailt. Úgyhogy mar figyeltem a twittered, tumblröd, hogy ott aktív vagy-e, vagy miért nem kapod meg... :D
Akkor írok majd mélt :)

Deino · http://play.blog.hu 2011.08.02. 23:30:35

@tschyllagh: spambe ment, de megtaláltam! :) válaszolok még ma szerintem :)

tschyllagh 2011.08.02. 23:32:28

Pedig már írom gmailen :DD
Írj nyugodtan a tschyllagh kukac gmail-re

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása