Motorola Atrix

2011.01.13. 14:10 // Írta: Deino

A CES egyik legnagyobb meglepetése volt a Motorola Atrix, a körképes posztban videóval ellátva láthattátok is, hogy miért. Kapott egy jópofa kis teaser reklámot. Azt kell mondjam, az egyik legegyedibb android telefonnal állunk szemben, személy szerint már nagyon várom a megjelenését. Itt pedig álljon egy eléggé részletes bemutató videó a CES-ről, alaposan megdolgoztatják a gépet.

sissza_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tschyllagh 2011.01.13. 23:28:04

ha jól emlékszem, a nokiának volt pár éve ugyanilyen reklámja. csak ott a zakózsebben billentyűzet, számológép, fényképező, ilyesmik látszottak és csak a telefon volt benne. talán 6600?
a másik érdekesség: női újságíró egy telekommunikációs vásáron? zsíír :)

Deino · http://play.blog.hu 2011.01.13. 23:31:36

@tschyllagh: nem nő az újságíró :) a nő az motorolás alkalmazott lesz, aki demózta a cuccot az érdeklődőknek (a kamerázó csávó az "újságíró")

Nokia 6600... de sokáig nyúztam azt a telót. Desire előtt olyanom volt. De még az ELSŐ generációs :D Imádtam.

tschyllagh 2011.01.14. 19:41:23

@Deino: én is Desiret használok :)
tudsz valamit mondani a belső tárhely problémára? mindent, amit csak lehetséges, átraktam kártyára. fent van a gt racing, az nfs shift, a winamp, ezek összesen kb 10 megát foglalnak el, meg még pár 1 megánál kisebb app is a rákerült (3g watchdog, stb). a többi mind gyári alkalmazás, facebook, google maps, adobe flash... és van kemény 11 mega szabad helyem, folyamatosan ott van a notification baron a 'töröljön elemeket' rész... valami ötlet? :)

tschyllagh 2011.01.14. 19:42:15

bocsi, tudom hogy nem témába vág, de talán ezzel nem zavartam meg mások beszélgetését a motorola atrix-ról :)

Deino · http://play.blog.hu 2011.01.14. 20:06:45

@tschyllagh: Nem a legegyszerűbb, de én ezt a megoldást választottam: goo.gl/XIQtW

Ezután nekem mindent, aminél a fejlesztő nem tiltotta meg az SD-re mozgatást, alapból oda telepít. Nem oldódik meg végleg a probléma, de sokat segít a helyzeten. Widgeteket, keyboardokat nem szabad átrakni, mert akkor nem fognak működni.

zárójelben: nekem most egy Custom ROM van a telefonon, ez annyi előnnyel járt, hogy először is kigyilkoltam minden rendszeralkalmazást, ami nem kellett, vagy a gyári sense nem engedte átrakni SD-re: facebook, gmail, google maps, adobe flash.

A friss ROMot ezek nélkül telepítettem, megcsináltam a fent linkelt dolgot, aztán visszatettem a fentieket: láss csodát, a legfrissebb facebook máris nem 8 megát zabál a belső memóriából, hanem csak 2,8-at, mivel átrakható SD kártyára. Gmail 2,62. Maps 3,68. Flasht vissza se raktam.

És ugye mindegyikből a legfrissebb updatelt verzió van telepítve. A gyári sense esetében a legfrisebb verzióra frissített facebook vagy 8 mega belső helyet felzabál, Maps dettó, szerintem a Gmail is eszik 4-5 körül. Azért nem mindegy.

sRede 2011.01.14. 21:05:42

Ezt a linket anno nekem is linkelted és nekem működött is rendesen. tschyllagh majd arra figyelj, hogy a leírással ellentétben lehet, hogy az adb nem a toolsban lesz, hanem a platform-toolsban. Mondjuk azóta nekem is főzött romom van (Oxygen 2.3.1) és ugyanazok a lehetőségek, mint Deino-nak. 15 megás vinnyogás helyett lett 70 megám.

tschyllagh 2011.01.16. 21:41:40

nos, jelenleg itt tartok, és nem értem miért áll le a folyamat. disk drive-ként van csatlakoztatva a teló, a legfrissebb htc sync van fenn elvileg a legfrissebb driverrel.
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/110116/366669218K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.png][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110116/366669218K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

Deino · http://play.blog.hu 2011.01.16. 22:17:15

@tschyllagh: ööö, én nem emlékszem hogy disk drive-ként kéne csatlakoztatni, de lehet. Egyénként némi googlezás után azt olvastam, hogy a Droid Explorer nevű progi szokott még bekavarni, olyankor jön ez a hibaüzenet. Gondolom a HTC Sync is csinálhatja ugyanezt. Próbáld meg úgy csatlakoztatni, hogy charge only (az USB debugging mindenképp legyen bekapcsolva!).

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása