A kínaiak vicces srácok

2011.08.01. 21:01 // Írta: Deino

Láttam én ezt már több külföldi blogon, meg pár magyar szájton is, próbáltam ellenállni a kísértésnek, de vesztettem. Ma megint belefutottam a jelenségbe, és ezúttal habozás nélkül ki is posztoltam. Lazán beruháznék egy ilyenbe, ha lenne rá felesleges keretem, már csak azért is, hogy az alma hívők szörnyűlködő arckifejezését megcsodálhassam, amikor egy ilyet eléjük rakok. Rendes, napi használatra persze eszembe se jutna. De van valami perverz szépség ebben a mutánsban :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2011.08.02. 13:21:33

az Androidosok és az Apple-ösök is megköveznének érte :D

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása