Angry Birds... a Sparban?

2011.04.07. 11:22 // Írta: Deino

 

Az Árkádban található Sparban jártam tegnap, amikor marhára meglepődtem a az előttem tornyosuló (meglehetősen kikerülhetetlen helyre rakott...) Angry Birds: Rio reklámon. De persze egy kicsit jobban belegondolva nem olyan meglepő a dolog. Elvégre a Rio az éppen aktuális Dreamworks film, még jó, hogy nyomni fogják minden létező helyen, ahol gyerek láthatja, a'la Shrek és még sorolhatnám. Mindenesetre ha van kiskorú madárfüggő a családban, lehet jó választás két doboz csokapikkal meglepni a Sparból, mert jár hozzá egy totál gagyi, de színes madarakkal díszített tányér. Hümm.

ui.: csak én találom furának, hogy az Angry Birds: Riónak és a Rio animációs filmnek szinte alig van köze egymáshoz? Legalább cameo szintjén remélem benne lesznek az "eredeti" madarak.

sissza_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ace02 2011.04.07. 13:07:26

no offense, de ezen a képen én egy darab angry birds feliratot sem látok. szerintem egyáltalán nem az angry birds: rio reklámja ez, hanem egyszerűen csak a filmet promózzák.

Deino · http://play.blog.hu 2011.04.07. 13:35:35

@ace02: ööö, no offense, de nem azt írtam, hogy "Elvégre a Rio az éppen aktuális Dreamworks film, még jó, hogy nyomni fogják minden létező helyen..."? :D

Igen, persze hogy a filmé, de attól még valamilyen szinten Angry Birds a cucc. Az a gond, hogy nem tudom mennyire lesz ez a Rio benne az AB:Rióban, vagy fordítva. Szóval attól tartok, hogy az Angry Birds-re alapuló Rióban nem lesz egy Angry Bird se. Amit én felettébb szomorúnak tartanék :(

uzrksghfskbuzs (törölt) 2011.04.07. 13:41:57

"attól még valamilyen szinten Angry Birds"

??? Milyen szinten? Hol olvastál olyat, hogy ez a film az Angry Birds-ön alapul?

Deino · http://play.blog.hu 2011.04.07. 13:51:04

@tdk.112: eleve úgy lett beharangozva, (amikor még címe se volt), hogy "the Angry Birds franchise is set for movie adaptation", meg mindenhol Angry Birds Movie néven emlegették. Aztán később jött a pontosítás, hogy akkor XY. stúdió, és az lesz a címe a filmnek és a játék köv. részének is, hogy Rio. A trailerből már látszott, hogy marhára semmi köze nem lesz a játékhoz (a két kék papagáj játszható volt a Rióban is, de ennyi. Meg ugye elvileg a film sztoriját követi valamennyire a játék szotirja).

"Hol olvastál olyat, hogy ez a film az Angry Birds-ön alapul?"

Ezt ne úgy képzeld már el, hogy a film végig oldalnézetben lesz, meg mittudomén, hanem amit fent leírtam: a Rio elvileg az Angry Birds franchise mozi irányába való kitolása, csak éppen marhára furcsállom, hogy a játékból egy nagy lótusz került át a filmbe, inkább a filmet próbálják betunkolni a játékba.

ace02 2011.04.07. 15:33:45

@Deino: tisztellek, tök jó a blogod, de most hatalmas badarságokat hordasz össze, már ne is haragudj. az előző kommentem is azért ment, mert fel akartam hívni a figyelmedet, hogy itt valami képzavar van.
de akkor most tisztázzuk: a Rio c. animációs filmnek abszolút semmi köze nincs és nem is volt soha semmi köze az Angry Birds-höz. mikor január végén a 20th Century Fox bejelentette, hogy szerződést kötöttek a Rovio-val az Angry Birds: Rio elkészítésére, addigra szerintem már rég készen volt az egész film. a játék kizárólag a film reklámkampányának részeként jött létre, az egyetlen célja, hogy promótálja a filmet. (persze biztos a Rovio is jól járt vele)

"marhára furcsállom, hogy a játékból egy nagy lótusz került át a filmbe, inkább a filmet próbálják betunkolni a játékba."
ez pedig egyáltalán nem furcsa, hanem logikusan következik abból amit az előbb leírtam. nem a film alapul a játékon, hanem pont fordítva. szóval ha a filmben keresel majd Angry Birds-ös utalásokat, vagy esetleg a játékból átemelt karaktereket, akkor szerintem nagyot fogsz csalódni.

mindezek ellenére szerintem a trailerek alapján jónak néz ki a film, én biztos elmegyek rá :)

Deino · http://play.blog.hu 2011.04.07. 17:00:47

@ace02: (először is köszi! :D )

én pont fordítva emlékeztem, mármint hogy a Rovio eladta a game megfilmesítésének jogát a Foxnak. De akkor vagy én olvastam félre valamit, vagy nemtom. (közben persze küldöm a hamut a fejemre, meg mea culpa ezerrel).

Én biztos fogok csalódni a filmben, mert a droidos Rióból is hiányoltam a malacokat, az meg tuti nem lesz a filmben :)

uzrksghfskbuzs (törölt) 2011.04.07. 18:09:43

"a Rovio eladta a game megfilmesítésének jogát a Foxnak"

Persze, és a film előbb kész is lett, mint maga a játék. Sőt, a forgatókönyvet már évekkel előre meg is írták.

Deino · http://play.blog.hu 2011.04.07. 18:11:33

@tdk.112: ööö, a film még nincs kész szerintem :) de biztos én tévedek.

uzrksghfskbuzs (törölt) 2011.04.07. 18:22:09

@Deino: ??? Release date: April 15, 2011. Tehát szerinted bő egy hét alatt befejezik a munkát, lerenderelik, csinálnak hozzá x szinkront, kiküldenek előzetes verziókat kritikusoknak, majd legyártják a filmeket, és eljuttatják n moziba. Te hol élsz?

Arról nem is beszélve, hogy tavaly nyáron a hazai mozikban is látható volt már a (azt hiszem szinkronos) promója.

Deino · http://play.blog.hu 2011.04.07. 18:44:35

@tdk.112: Azért egy (akár szinkronos, akár nem) promót összerakni, _pláne_ animációs filmnél nem nagy kunszt.

De akor kérdésre kérdéssel, a Rio március 22-én jött ki, szerinted azt azon az egy napon, vagy az azt megelőző héten rakták össze, vagy mi? Nyilván nem, azt is csinálják már egy jó ideje tutira. És nyilván a filmtől függetlenül is lett volna valamilyen új Angry Birds, mert a folyamatos update nekik nem biznisz annyira, abból nincs akkora bevétel, mint egy új, külön appból. (Legalábbis iOS-en mindenképp így van, anddroidon a hirdetéses verzió meg az amazon appstore kissé kuszálja a képet, de szerintem ott is jól jönnek ki egy új, külön appal).

Egyébként ajánlom figyelmedbe a mondatot, ahol azt írom, "én pont fordítva emlékeztem, ... (közben persze küldöm a hamut a fejemre, meg mea culpa ezerrel)". Ergó már rájöttem, hogy hülyeséget írtam, el is ismertem, de azért engedtessék már meg nekem is, hogy tévedjek :) A blogger is csak emberből van.

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása