Google Music Béta

2011.05.22. 18:41 // Írta: Deino

Zene + felhő + android. Ennyi a recept, ebből áll a Google új zenei szolgáltatása, a Google Music. Már elkezdték csepegtetni kifelé a meghívókat, ez a videó pedig egy gyors demonstráció arról, hogy mit is tud a dolog. Sajnos egyelőre még csak amerikából megy rendesen a szolgáltatás, legalábbis már a meghívó igénylésénél is bevágja a "US only" durcát az oldal. Kár. Tolnám. Pedig nem is vagyok nagy zenehallgató.

Elég nagy a potenciál a dologban. Elsőre nem is nagyon értettem én se, hogy miért is jó ez. Aztán úgy belegondoltam: másolgatom a zenét a telefonra és a laptopra, de van, amit egyből a telefonra mentettem csak el, akkor meg indul buli visszafelé. Ha még emellé bedobnánk mondjuk egy táblagépet is, meg még egy otthoni gépet, esetleg egy mp3 lejátszót, akkor brutálmód kaotikus lenne a kép. Itt lép akcióba a Google Music.

Van wifi? Akkor ott van veled minden zenéd. Minden albumod. Minden. Egyes. Szám. Rányomsz, és meghallgatod. Ha akarod Lemented, kész - ha az egyik gépen rajta van, akkor bárhonnan eléred. Ez benne a nagy dobás. Cloud + Music = awesomeness.

sissza_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cs0pi · http://androidnews.blog.hu/ 2011.05.22. 20:51:54

addig ajánlom az amazon mp3 lejátszóját használni. Itthon nem lehet telepíteni marketről de apk-ból simán felmegy. Gépről meg feltölhető zene ha jól emlékszem most 2 giga. Sajnos ez pénzért növelhető, ami itthonról nem elérhető, mert nem megy a shop része se:S

Deino · http://play.blog.hu 2011.05.22. 22:13:41

@Cs0pi: terveztem kipróbálni, majd szerintem holnap sort kerítek rá :)

zozo2001hu · http://www.csekkold.hu 2011.05.23. 09:30:04

Szerintem baromi jóra sikeredett ez a szolgáltatás, alig várom hogy itthon is elérhető legyen. Én is több számítógép és mobil eszköz között mozgok rendkívül ideális lenne a zenei kollekciómhoz.

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása