Helló, nemrikítónarancssárga mobil sablon!

2011.03.04. 09:36 // Írta: Deino

Na, a blog.hu élesítette, én meg rávetettem magam. Sok újdonság nem történt, végre lehet megadni színt, amit bunkó módon telibe gradientelnek, szóval a ha ehhez akarod igazítani a logót, vért fogsz izzadni. Én még épp a vért izzadásnál tartok, már majdnem jó lett. Szépnek szép, csak elsőre nem vettem észre, mivel még nekem nagyon reggel van. Utána meg már csak káromkodtam.

Szintén újdonság, hogy lehet kommentelni végre rendesen (miután beléptél), meg elvileg a kommenteket 25 darabos "oldalakra" tördeli a gép, automaticke. Ja, és ha jól látom olyan profi voltam, hogy bele lehet olvasni aresius_ kolléga készülő cikkének előzetesébe, upsz. Izé, mentségemre legyen szólva, hogy kellett tesztelni a komment felületet...

ui.: a teljes verzióból meg kivettem a Facebook share funkciót, mert a lájk mostmár (sajnos) ezt is megoldja...

Címkék: gépház

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tschyllagh 2011.03.04. 18:29:28

Ezek szerint az appdroid blogot eddig is így kellett volna látnom? Nekem teljes honlapként jön be. Ezzel szemben a totalcart akárhogy írom be, mindig az m.totalcar jelenik meg...

Deino · http://play.blog.hu 2011.03.04. 18:44:14

@tschyllagh: japp, nagyjából másfél, két hónapja lett élesítve a mobil verzió, csak eddig narancssárga volt.

zozo2001hu · http://www.csekkold.hu 2011.03.06. 12:31:04

Skacok ha már szóba került, iszonyat lassú nálam a blog.hu mobil sablon. Teljesen mind1 milyen blog.hu oldalra tévedek elviselhetetlenül szaggat a scroll. Próbáltam 2.2 és 2.3 alatt is a gyári böngészővel, borzalmasan tré nálam (HTC Desire).

Érdeklődnék, hogy másnál nincs ilyen probléma, tökéletes a scroll?

Annyit még hozzátennék, hogy az index.hu mobilverziója meg nagyon szépen megy.

Deino · http://play.blog.hu 2011.03.06. 13:22:09

@zozo2001hu: nálam minden tökéletesen megy, szintén HTC Desire, igaz MIUI rommal :)

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása