Mutasd a Home Screened...

2010.09.08. 07:40 // Írta: Appdroid Hungary

...megmondom ki vagy. A LauncherPro tesztnél megígértem, álljon itt az én Home Screenem. A Launcherpro 7 darab homescreenre van beállítva, de csak ezt a hármat használom igazából. Igaz 4 helyett 5 sorra állítottam az ikonokat, plusz mind a három dock screen is teli van. Az ikonok nevét eltüntettem, az ikonokat is lecseréltem (a BetterCut nevű app természetesen teljesen legális példányával, és véletlenül sem a warez verzióval.) szóval lehet nem árt ha elmondom, mi is van rajta. A középső a főképernyőm, csak ezt fogom elmagyarázni: balról jobb fogok haladni, fentről lefelé, a widgeteket nem mondom el külön :)

A barna ikon a default htc zene lejátszó, mellette a Camera360 Pro, alatta levő sorban a Barcode Scanner és a Maverick. Az alatta levő sor szexi fémperemes ikonokkal van ellátva: beállítások, Marketplace, Advanced Task Killer és az Astro File Manager.

A negyedik sor a "Zinternet" Foursquare, Facebook, NewsRoom RSS, Twicca (twitter kliens.)

A Widget alatt pedig a dock screen. Gördíthető, alapból a 2. képernyőn látható szokott rajta lenni. Balról jobbra: Tárcsázó, Hívásnapló, AppDrawer, Telefonkönyv, SMS üzenetek. A telefonkönyv és az SMS ikon annyiban van megbabrálva, hogy ha tapp helyett húzok rajtuk egyet, akkor egy beállított kontaktot hív fel / vág be a címzett mezőbe, és már zúzhatok is.

Ja igen, a háttér: a Droid X hátterét nyúltam le, mert nagyon tetszik. Plusz a LauncherProban kikapcsoltam azt, hogy ha egyik oldalról a másikra lépek, kicsit mozgassa a hátteret is. Baromira felesleges, én nem szeretem.

Egy szónak is száz a vége: ennyi lenne, jó sokat pöcsöltem vele, mire végre tényleg úgy nézett ki, ahogy azt én elképzeltem. Viszont sikerült úgy megoldani, hogy szép legyen, és egyszerre jól használható is.

sissza_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskaresz 2010.09.08. 11:54:21

a lockscreen megmaradt a gyári htc-s???

Appdroid Hungary 2010.09.08. 16:18:48

igen, mert a HTC music playert használom, és az meg csak azzal megy. Próbáltam a Lockscreen widgetet, de nem jött be.

Bagameri_ 2010.09.14. 10:33:13

Reméljük csak nyaralsz, és azért van ez a hírcsend! :)
Addig is az én home screenem:
zsolt.ebedszu.net/disznosajt/eleg_2.png

Kovács László György 2010.09.14. 14:41:52

ezeket az ikonokat honnan szedted? :P

Appdroid Hungary 2010.09.14. 16:06:58

@Rum-cájsz: fú, konkrétan volt némi gólyatábor, némi betegség, amiből még nem jöttem ki teljesen, és közben igyekszem összeegyeztetni a munkát és a fősulit, szóval most van némi kavarodás :) igyekszem majd valahogy megoldani, hogy legalább hírek + 1 appteszt összejöjjön naponta / két naponta.

Appdroid Hungary 2010.09.14. 16:08:41

@matroznaklenni: hát, meg nem mondom már. Találtam valami packot, párat én csináltam mellé (Appaware, Foursquare, Seesmic ). Elvileg valami ikonpack iPhone-ra, suvae, vagy hasonló néven fut.

Bagameri_ 2010.09.16. 09:49:44

@Appdroid Hungary:
Az a fő, hogy visszatértél! Hajrá! :)

ubik 2010.09.21. 14:32:39

király, köszi a tippeket!

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása