Winamp for Android

2010.10.21. 11:57 // Írta: Appdroid Hungary

A Winamp még talán ma is az egyik legnépszerűbb zenelejátszó program sokak körében. Őszintén szólva nem igazán kísértem figyelemmel őket, PC-n én már nagyon-nagyon régóta átváltottam a foobar nevű csodára, de az androidos app... Gyakorlatilag 3 másodperc alatt döntöttem el, hogy búcsút intek az eddig használt HTC lejátszónak. Bár még Béta, minden benne van, amit egy lejátszótól elvárhatunk... és még több is.

A lejátszó felülete átgondolt, szép, és vannak nagyon okos funkciói. Azt se tudom, melyikről kezdjek el előbb lelkendezni. Megpróbálom szépen sorban.

  • Lockscreen: igen, bizony, a Winamp megoldotta: próbálkoztam már több lejátszóval is, de valahogy egyiknek sem sikerült igazán jó, tisztességes Lockscreen lejátszó felület összehozni  - már ha volt egyáláltalán, az esetek többségében ez a funkció egyszerűen kimaradt. Leginkább ezért is maradtam nagyon sokáig a Stock HTC lejátszónál. Elég nagy méretben van kint az albumborító, ezt mondjuk még szokni kell, meg egyes borítóim nekem elég rondák nagyobb méretben, de majd a köv. szinkronizálásnál megoldom.
  • Sync: ezt még nem teszteltem, szóval nem tudok róla okosat mondani, de állítólag a Winamp 5.59 bétával képes nem csak USB-n, hanem Wifi-n át is szinkronizálni. Ami nagyon táp funkció, legalábbis szerény véleményem szerint mindenképp.
  • Lejátszó interfész: Bárhová is megyünk a winampon belül, a play, pause, stb. gomb mindig ott van. Apróság, de néha bizony nem árt.
  • Pull-up bar: a notification barhoz hasonlóan van megoldva az éppen játszott szám infójának megnézése, csak ezt felfelé kell húzni. Nagyon pofás kis megoldás.
  • Widget: Ha valaki nagyon szeretné, kitehet egy widgetet a homescreenre is. Sőt, parancsikonokat a kedvenc playlisthez.
  • Keresés: ez nem tudom mennyire hasznos, de az éppen játszott számra gyorsan rákereshetünk mindenféle keresőben.
  • Törlés: nekem mondjuk nem hiányzik, de embere válogatja. A lényeg, hogy a winamp támogatja.

Verdikt: én váltani fogok rá, az fix. Egy próba mindenképpen ajánlott nektek is. És természetesen támogatja a Last.fm integrációt.

  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szcsongor 2010.10.21. 15:28:59

kipróbáltam volna a legújabb winamp bétával hogy hogyan működik ez a szinkronizáció, jobb-e erre ezt használni , mint az audiogalaxyt, de fel sem megy a gépemre, a setupon nem jutok túl... az app egyébként tényleg jónak néz ki, azt hiszem megtartom :)

Appdroid Hungary 2010.10.21. 15:35:21

@szcsongor: nálam dettó, windows 7. Elszáll első indításnál. Furcsa.

Cs0pi · http://androidnews.blog.hu/ 2010.10.21. 19:01:39

jónak tűnik. örök életemben winamp user voltam szóval ennek most különösen örülök:) syncet még nem próbáltam

Appdroid Hungary 2010.10.21. 19:23:31

Én próbáltam a syncet, miután végre elindult, és nagyon jó. Nem iTunes módszer, hogy akkor is leszinkronizál mindent, ha egyetlen fájlt tettél rá, hanem csak azt rakja fel, amit kell. Törölni még nem sikerült vele, de lehet, hogy csak én bénázok.

Appdroid Hungary 2010.10.21. 19:24:12

Mármint hogy a gépről, wifin keresztül nem sikerült törölni :) A telón az app segítségével igen.

szcsongor 2010.10.21. 20:13:06

@Appdroid Hungary: ahaa, szóval ez nem úgy működik, mint az Audiogalaxy, hogy a gépemen lévő zenéket streameli a telefonra? akkor ez mennyivel jobb a HTC Syncnél pl?

Kovács László György 2010.10.21. 23:36:51

mondjuk az sokmindent elárul hogy eddig a beépített lejátszót használtad :D én egy percig sem. igen bénácska...

nekem fontos kérdéseim vannak amik most nem derültek ki:

- kezeli a mappákat? vagy csak tag-ek alapján lehet böngészni a számok között?
-EQ van? ha nincs, igazából használhatatlan..

szerintem ha igazán jó lejátszót akar valaki, akkor PowerAMP-t használ. ;)

Appdroid Hungary 2010.10.21. 23:38:29

@szcsongor: HTC sync nem tudom küldi-e wifin keresztül, de ez igen :)Plusz ez inkább extra fícsör a lejátszó mellé, ami nagyon pofás.

Appdroid Hungary 2010.10.21. 23:42:55

@matroznaklenni: - albumok, előadók, stb. A tages rendszer.

- EQ-t én spec nem láttam, de az előzőben sem használtam. Nem igénytelenségből, de egyszerűen annyira botfülem van, hogy nem hallom meg a különbséget, ergó az EQ nem volt szempont sose. Ami nekem számított az a kezelhetőség + lockscreen + last.fm támogatás. Ebben a háromban (jó, inkább kettő, mert hát last.fm vagy megy, vagy nem) pedig a Winamp nagyot alkotott

Kovács László György 2010.10.21. 23:52:56

@Appdroid Hungary:

persze, kinek mi kell. nekem a legfontosabb a mappák kezelése, a tag-es nagyon nem jön be, se nem működik nálam, pedig ki van töltve az összes számom tagje rendesen.

EQ meg azóta fontos, amióta kipróbáltam az említett lejátszót, ég és föld a különbség vele a zenei élmény. :) ha ráérsz kipróbálhatnád, és érdekelne a véleményed.

chr(27) 2010.10.22. 12:15:38

MixZing uninstall... :)

hidrax 2010.10.23. 14:52:11

@matroznaklenni:
én kipróbáltam a PowerAMP-ot, és azt kell hogy mondjam, hogy nagyon jó program. Egyedül a skinnel nem vagyok megelégedve, egy egyszerű, letisztult skin sokkal jobban tetszene. Még béta mindkettő, de várom a végleges verziókat, mert így elég nehéz a döntés.

Kovács László György 2010.10.31. 20:54:27

megjelent a poweramp legújabb változata pár napja, van benne last.fm támogatás, új skin, meg sok egyéb. immár minden igényt kielégít, lehetne róla egy cikk is már. :)

Appdroid Hungary 2010.10.31. 21:22:26

@matroznaklenni: lehet lesz, de perpill épp Prágában vagyok, szóval ha lesz is, nem mostanában :)

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása