Az Év Játéka 2011 szavazás

2011.12.17. 08:00 // Írta: Deino

2011evjateka.jpg

Mindjárt vége az Úr 2011. esztendejének - rossz nyelvek szerint a világnak is, de nekik nem hiszünk. Szóval, ha már  a küszöbön kopogtat az év jól megérdemelt vége, gondoltam csináljunk egy szavazást így házon belül arról, hogy szerintetek mi volt az Év Játéka 2011-ben androidra?

Kevés szabályunk van, szóval remélem nem lesz nehéz betartani őket:

Szavazás kommentben - egyetlen egy játékra voksolhatsz csak, nincs megosztott első hely, rend van és szigor, this is Sparta! Érvelni lehet az adott játék mellett, de nem kötelező - elég csak beírni a játék nevét, az is pont ugyanúgy érvényes. Az évjárat most nem számít, ha neked egy 2010-ben kijött játék volt idén is a legjobb, akkor arra szavazol. Ennyi, meg egy bambi.

Semmi tétje nincs a dolognak, csak nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy szerintetek melyik játék nyújtotta idén a legjobb szórakozást. Ha pedig hirtelen nem jut eszetekbe semmi, csekkoljátok meg a játék címkénket, ott biztos találtok valamit, ami teszett, csak a nagy karácsonyi kavarodásban kiment a fejetekből.

Tessék szavazni, aztán ha sikeres a dolog, akkor alkalmazásokkal is csinálunk hasonlót :) Vasárnap estig tart a banzáj, (essen szét a ház) szóval ne húzzátok az időt!

Deino · http://play.blog.hu 2011.12.17. 10:31:34

Akkor kezdem én - bónusz - stílusosan mobilról írom jelen sorokat.

Nálam az év játéka a Glyder 2. Az egyetlen játék, amit kipörgettem maximumra, azután reseteltem, és még kétszer. És egy percig se unatkoztam. Zseniális.

A grafika csodálatosan stílusos, szép, egyszerűen kellemes ránézni. Az irányítás vérprofi, a világ jól kitalált, a játékmenet odabasz. Ennyi.

Szóval nálam 2011 játéka a Glyder 2.

tasdan5817 2011.12.17. 10:57:07

Szerintem is egyértelműen a Glyder 2, már a cím olvasása után tudtam a válaszomat. :)

Elég pofás, jól futott a gyengécskének számító Blade-emen is, és nagyon élveztem. Tiszta nagy öröm volt megtalálni egy-egy újabb szárnyat, vagy ruhát. :D

everyonegetsshot 2011.12.17. 11:00:00

mondjuk megkésett iOS port, szóval androidon már nem sokat nyomtam, de a cut the ropenál nincs jobb casual game szerintem. ennek a glyde2nek meg utánanézek.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.12.17. 11:19:21

Én még csak idén csöppentem az androidos telefonok világába, ezért túl nagy rálátásom nincs is a dolgokra. Nálam a Cut the rope a befutó!

.tnm (törölt) 2011.12.17. 12:33:15

Tekintve, hogy ez egyetlen játék, amit végigvittem Android-on, azt hiszem ezt vagyok köteles jelölni:

TurboFly 3D
market.android.com/details?id=net.osaris.turbofly

Berger92 2011.12.17. 13:06:43

Szerintem a Ninjump volt a legjobb :D

aresius_ 2011.12.17. 14:19:09

Nem vagyok egy nagy játékos, de számomra a most, a sale alatt beszerzett Apparatus a befutó. Kicsit emlékeztet a TIM (The Incredible Machine) játékra, amit kislyánykoromban úgy szerettem.

tschyllagh 2011.12.17. 19:13:53

Na, akkor én is bemutatnám a kedvenceimet. Igen, rögtön kettőt, mert egész egyszerűen nem tudok dönteni. Inkább két részre osztanám az évet. Az első felének egyértelmű győztese nálam a GT Racing Academy HD. A második felének pedig a Race of Champions. Ha _tényleg_ nagyon muszáj dönteni, akkor legyen a GT Racing, arra végülis ráment fél évem és több mint 70 játékórám, mire 100%-osra megcsináltam, szóval sikerült lekötnie :)

Abacus_Black 2011.12.17. 20:15:42

Asphalt 6: Adrenaline

Mivel nagyobb összegeket nem áldoztam játékokra, ezért egy akció során ez volt az első komolyabb játék amit beszereztem, ennek megfelelően ezzel játszottam a legtöbbet.

tschdavid2 2011.12.17. 20:36:57

Nekem a Burn the Rope nevű játék jött be a legjobban.

sztrelnyikov 2011.12.18. 09:15:19

Carcassonne.

Nagyon sokaig kellett varni az android portra, de rohadt jo. Az egyetlen csalodas a multiplayer hianya. Remelem potoljak.

tschyllagh 2011.12.18. 21:36:53

Na, indapass mentes ismerősök még bedobtak pár nevet: need for speed shift, még egy Burn the Rope (úgy látszik nem csak öcsém van oda érte), Aliens.

voidmare 2011.12.18. 23:50:48

Nekem a Zeus most nagyon bejött, egész sok időt el lehet vele tölteni

NagyMesterB 2011.12.19. 00:17:25

Great Little War Game
simán újra tudok játszani egy-egy pályát, mert több féle stratégiával is lehet játszani, de mindig rámutat az újabb összecsapásoknál, hogy érdemes mindig valami mással is próbálkozni

Deino · http://play.blog.hu 2011.12.19. 00:32:31

Nem tudom, hagyjam-e még futni a játékot :D van pár szavazatunk, lehet hétfőre még bizalmat szavazok a dolognak.

pcdevil · http://twitter.com/pcdevil 2011.12.19. 11:37:38

szintúgy nem vagyok nagy játékos, de a cut the rope-ot hónapok alatt se untam meg. jönnek új pályák, amiken idegesítem magam.
igaz, az élményhez az is hozzáad, hogy unokaöcsém néha rákattint a resetre, így kezdhetem elölről az egészet, de ezt teljes mértékben challengeként fogom fel:)

.tnm (törölt) 2011.12.19. 14:16:47

amúgy, ha a 23 Ft-os market akció nem az év vége fele lett volna, akkor lehet a Spirit HD-t jelöltem volna, nagyon szépséges. (Csak azért mertem megemlíteni, mert látom, hogy végül mások se tudták betartani az "egy címet" szabályt... :) )

Deino · http://play.blog.hu 2011.12.19. 19:48:57

Ezt lezárom, Cut the Rope a nyertes, podcast rögzítés után írok is neki valami posztot :)

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása