Leárazás a Marketen: 23 Forint, amíg a készlet tart!

2011.12.06. 18:06 // Írta: Deino

10_cent.jpg

Mától kezdve 10napig, minden nap az aznapi top 10 alkalmazás kemény 23 forintba, ámerikái pénzeccségre váltva keményen 10 centbe kerül. És hogy miért? A Google így köszönti fel nagy amerikai rapper, 50 Cent tíz éves unokaöccsét. Dehogyis.

A Marketen nemrég szakította át valaki a 10 milliárdos (!!!) letöltési számot. Ez lenne hát az akció lényege, a fenti képre kattintva a webes Market mögött dolgozó embertelen gépezet pedig kilistázza nektek az aznapi akciós appokat. Jó vásárlást!

ui.: szerintem globálisan rengeteg bankban isznak most a dolgozók whiskey-t tisztán, üvegből, szivarral a kézben... Miközben csendesen bámulják a 10 centes átutalások végeláthatatlanul hömpölygő tengerét, és a Google-t szidják magukban minden létező nyelven.

A Minecraftet tudom ajánlani a mai szelekcióból mindenképp, mert amúgy elég drága, ahhoz képest meg pláne, hogy nagyon alfa a dolog. Amennyire látom, mindegyik kiválasztott app minőségi darab, így aki eddig csak fontolgatta, hogy beszerezze-e, most bagóért megteheti.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Hooligan_ 2011.12.06. 18:47:04

Köszi a tippet, már zsákolgatok is. :)

Deino · http://play.blog.hu 2011.12.06. 21:41:13

@_Hooligan_: elvileg holnap is lesz ugye akció, csak más appokkal, ha jól értettem :)

_Hooligan_ 2011.12.06. 21:46:29

@Deino: Jaja, én is ezt remélem. :)

káosz 2011.12.07. 09:19:44

22 Ft van kiírva, de nekem 0,10 eurót vett le.

Deino · http://play.blog.hu 2011.12.07. 09:22:42

@káosz: lehet a Google nem jól vált, vagy 0,10 a minimum összeg minden pénzegységnél, amivel a rendszer dolgozni tud. Passzolom.

R1c0 2011.12.07. 13:07:22

Ha most megveszem az appot a telefonomra, akkor azt le tudom tölteni tabletre is, ha veszek, vagy egy másik rommal, ha más romot teszek fel?

_Hooligan_ 2011.12.07. 13:25:00

@R1c0: Bármikor, bárhol, bármennyiszer. :D

Amúgy még nem frissült a lista, de 23 forintért épp most vettem meg a gyüminindzsát. :D

_Hooligan_ 2011.12.07. 13:39:10

Ha 5/5-ös a felállás, akkor elvileg ezek lesznek/lehetnek a következők:

Games:

Fruit Ninja, Reckless Racing, Flick Golf!

Utilz:

Read It Later Pro

Igen, a többit még nem találtam meg, vagy már megvettem, passz. :)

R1c0 2011.12.07. 14:32:40

@_Hooligan_: nekem ugyanazokat adja mint reggel!

_Hooligan_ 2011.12.07. 14:33:57

Nekem is, egész véletlenül találtam meg ezeket. :D

_Hooligan_ 2011.12.07. 15:16:39

Beautiful Widgets
Star Chart
Christmas HD
AirSync by doubleTwist
NFL Rivals

És még egy amit nem tudni. :)

Cs0pi · http://androidnews.blog.hu/ 2011.12.07. 18:07:49

@káosz: a ft az mindig csak kb összeg. Mikor fizetsz írja ki pontosan mennyit fog leszedni.

_Hooligan_ 2011.12.08. 13:21:11

22.17-ért vettem tegnapelőtt, tegnap szintén, ma már szarabb az árfolyam a cibnél, 26,72-őt fizettem. :D

Ma amúgy majd az ADW launchert és a Tetrist ajánlom a figyelmetekbe, a többi az nem izgató.

(Talking Tom Cat 2, Homerun Battle 3D, Reckless Getaway, Can Knockdown 2, Space Physics, Toki Tori, Blue Skies Donation Wallpaper)

Deino · http://play.blog.hu 2011.12.08. 14:57:20

A Reckless Getaway pedig elég jó, a többit én se nagyon próbáltam :)

_Hooligan_ 2011.12.08. 16:01:36

@Deino: "This app is incompatible with your Samsung GT-I5510."

Szopóág, sajnos még "télire" se tudom így eltenni. Na majd a következő nagy akciónál. :D

A tetris meg teljesen eszetlen, folyamatosan azokat a sárga gombokat akarom nyomkodni, nem a képernyőt. :D

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása