iPhone 4 vs. Galaxy S II vs. BETON

2011.10.17. 18:23 // Írta: Deino

Jajanyám! Még a gyomrom is görcsbe rándult a látványtól. Méregdrága szórakoztató elektronikai eszközök sérüléseire érzékenyeknek egyáltalán nem ajánlott a fenti videó megtekintése. Fú, de csúnya hangja volt némelyik esésnek. Borzasztó, borzasztó.

sissza_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deino · http://play.blog.hu 2011.10.17. 18:35:51

Egyébként még annyit tennék hozzá, hogy a Desire másfél év alatt már akaratlanul is túlesett mindhárom teszten. Igaz a csípő magassábgól leejtésnél nálam beton helyett az Őrs vezér téri zebra aszfaltja tartott ellen a HTC gravitációs gyorsulásának, a fejmagasságból pofára ejtésnél meg a Blaha Lujza téri aluljárú.

Szóval kevésbé klinikai körülmények között, de sajnos én is elvégeztem már a fenti teszteket :) a kijelző másfél év után is karcmentes (helló, gorillaüveg!), de a kijelzőt körbefogó fém kereten látszik némelyik esés nyoma. Ennyi.

Az iPhone 4-t üveg hátlappal szerintem kifejezetten kegyetlenség volt ennek a tesztnek alávetni, szinte hallotam Siri kétségbeesett sikolyát.

tasdan5817 2011.10.17. 19:19:14

Nálam fél év alatt még egyszer sem esett le ki a kezeim közül a telefonom, a legbrutálisabb esés amit túl kellett élnie, hogy egyszer-egyszer egy laza íves könnyed dobással becuppan az ágy párnái közé. :D

Amúgy szvsz az iPhone mindig is híres volt arról, hogy szeret ripityára törni, őszintén szólva több rommá zúzott iPhone-t láttam már, mint bármelyik másik telefont együtt véve.

pcdevil · http://twitter.com/pcdevil 2011.10.17. 20:05:38

de ennek legalább van értelme, nem úgy mint a melyik bírja jobban a grillezést:)
így elképzelem azért, ülnek pénteken az irodában.. "valamit még kéne dolgozni, nade mit?!" és a kollektív tudat egyszerre jut arra a következtetésre, hogy IGEN, iPhone 4S és SGS2 töréstesztet kell csinálni!:D

ja és "ohh, wooow!"

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.10.17. 22:06:11

(Hopp, ezt én is csípőből tüzelve letoltam az Adroliben. Csak jelzem, hogy az Android Police-nál láttam, onnan jött az ihlet, nem szándékoztam ellopni a posztot :-) )

Hogy érdemben is hozzászóljak: Nálam a Galaxy S esett már élére - köszöni jól van, kicsit recésebb lett a kikapcs gomb.

Ja igen, és esett már arcra is, olyan 70 centi magasból, azt sem vette fel.

Fórumon ejtette egy srác pont a térkő kiálló sarkára, neki tört pókhálósra az üveg.

Deino · http://play.blog.hu 2011.10.17. 22:19:43

@Yarner: ha én írok egy jutub videóról, más magyar blog már nem is írhat róla? Jaj, ne már! :D Eszembe se jutott, hogy ez "lopás" lenne :P

A térkő kiálló sarka szopó, én irodai szék műanyag lábának kifejezetten hegyes sarkára ejtettem rá a Dizájört, touchscreennel lefelé. Ott megállt bennem az ütő, hogy "namosttutiszarrátörtakijelző". Karc se. Azt hittem, hogy álmodok.

Kudos a kedves "gorillaüveg" kitalálójának.

ui. azért a ti posztotoknál a "humor" címke nagyon csúnya :D

Oscee 2011.10.19. 12:49:24

Jelenleg 2.5 milliónál jár a videó nézettsége, szerintem csak ebből a videóból kijön pár teló ára, ha YT-partnerek a srácok.

Dióhéjban

Hírek, tesztek, appok, a legújabb telefonok - Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich: minden, ami csak kellhet. Itt minden az android körül forog.

Kérdésed van, vendégírnál, netán hirdetnél szerény blogunkon? Ott vagyunk twitteren, facebookon, de végső esetben e-mailen is: appdroid.hungary@gmail.com


Értékelés szerint

Prémium kategória: ötcsillag(!), négycsillag
Középmezőny: háromcsillag, kétcsillag
Futottak még: egycsillag


Kategóriák:

android, appteszt, állatkert, bréking, design,
elmélkedés, gépház, google, gyorshír, hírek, játék, market,
pikcsőr, pletyka, reklám, rendszer, táblagép, telefonteszt,
tippek és trükkök, tweet, update, videó, zöldrobot.

Készülékre hangolva:
HTC, LG, Motorola, Nexus, Samsung, Sony Ericsson, ZTE.


Lájkolnám a lájkod

süti beállítások módosítása